Wednesday, April 13, 2011

bile tertaip.....

*ape jenis title la entry aku kali ni...
*klo rse xna bce pun xpe..sbb mmg xde isi ouh...

tp agak sesuai la dgn aku...
sebab aku xde ape na cite sangat ari ni...
tapi disebabkan sudah tertaip....
aku teruskanlah...
xkan na padam kot...
bak kate pepatah...alang2 mandi biar basah...
kan..kan..kan....
walaupun hari ni xde isu dan cerita yg ingin dikongsi...
tapi tangan aku stetap laju menaip...
siyes ouh...
idea menulis tanpe isi penting mmg mencurah2....
macam tah pape kan....
tapi bile dapat merepek macamni selalu best jugak kan...
bole la ilangkan tension..
xbanyak sikit...

otak aku kate dah2 la tu...
ko bukan na ckp pe pun..
watpe taip panjang2...
ini bukan tertaip namenye...
ni menaip dan mmg na taip...bukan ter...

tapi aku xpuas agi menaip ouh...na wat cam mne...boring...
dah xtahu na buat ape....

okelah...
sebelum aku tertaip byk lagi...
baik aku stop....
nanti pe lak org kate....
xde keje ke...
da la xde pe yg penting pun lm entry ni....
gile ape??

eh2...sudah2...stop la tangannnn.....stoppppppppp...

3 comments:

istadartiah shamsudin said...

HAHAHAHAHA

marzita amin said...

HAHA. sengal lah syg aku sorang niey ! :D

jannah.ayub said...

huuhuhu....na wat mcm mne..da mmg sangat sengal...ngeee~~ tengok la sp kwn2 dye pulak kn..lagi bertmbh sengalnye...