Wednesday, March 2, 2011

bagi aku...

kawan..
sahabat...
teman...
rakan...

xkesah la ape pun nmenye....
bagi aku...sgt bermakne...
kerana setiap langkah hidup aku mesti diiringi mereka...
betapa pentingnya mereka dalam hidup aku...
aku xpernah mencari yang sempurna kerana aku jgk xsempurna...
tapi aku mencari yang setia...
kerana saat aku menyayangi seseorang yg bernama teman,,,sahabat...kawan....
aku akan sayang mereka seikhlasnya....
dan jika satu saat aku dikhianati seseorang yg aku sudah anggap teman...sahabat...kawan....
maka susah untuk aku menerima mereka..
mmg aku keras kepala...
aku xsuke org khianati aku bile aku dah sayang kat die...
aku seorang yang sangat menghargai persahabatan....
meskipun aku bukanlah seorang kawan...teman...sahabat yg sempurna utk korang..
namun aku masih akan mencuba membahagiakan korang...
menjaga hati korang...menjadi tempat korang mencerita segalanya....

namun aku sebagai sahabat....
aku juga xsempurna....
aku juga pernah mengkhianati seorang sahabat...seorang teman...seorang rakan...
maafkan aku...kerana aku juga ada sahabat lain yang kau khianati...aku ada teman lain yang kau sakiti...
maafkan aku...

sesiapa yang pernah hadir membuat aku bahagia dan gembira...
terima kasih...
dan sesiapa yang hadir kerana terpakse menerima aku....
sebaiknya tinggalkan aku....

habes dah!

4 comments:

jannah.ayub said...
This comment has been removed by the author.
Ms Ain said...

aku sayang jannah !
:) miss you la !

qila said...

weyh aku temasuk dlm golongan tuh ke??hehehe...n hye jannah...aku xtau lak kau da blog...n aku lg tak tau yg kau nie pndi bemadah...bru je dpt tau niy hah...tekejut gak r...bm kau msti a+ nye kan..hehehehe...

jannah.ayub said...

hahaha....aen...qila...rindu awak sgt2....
wey...xya perli dowh..itu bkn madah...lo aku lx dlm krgn..kmpem kne reject..hahaha.....