Sunday, March 20, 2011

mood~ahhhh...serabut!

aku xsedar ape aku dah buat...
aku xtahu ape yang aku buat betul atau salah...
tapi kenapa aku je yang dipersalahkan...
salah ke aku menjadi diri aku...
salah ke aku kalau aku berkata tentang kebenaran...
salah ke aku jika aku bergurau...
maafkan aku jika aku berlebihan...
mungkin aku je yang ego...aku je yang mulut cam longkang..aku je yang mulut xle pakai...xde insurans...sori...aku mintak maaf...

tapi aku sedih...
hati orang aku kene jage...
tapi hati aku???
korang pernah kesah...
aku sedih...
korang amek tahu ke??

aku try na jadi orang yang lebih baek...
tapi aku xkan pernah berjaya...
sebab itu bukan aku...
aku adalah aku...
jangan cuba ubah aku...
aku xpernah suruh korang ikut style aku..
aku pun xpernah suruh korang suke kat aku...

jangan pakse diri korang suke orang macam aku...
aku penat la dengan kehipokritan korang tu...
bile jadi sesuatu baru aku tahu korang macam mane...
time tu baru aku nampak sape korang sebenarnya..
kenape xdari awal korang bencikan aku...
kenapa xdari awal korang jauh dari aku..
kenapa korang nak sangat tengok aku macam ni...
kenape korang???

tapi sekarang aku sedar..
dan sekarang...
aku tahu sape yang terpakse kawan ngan aku..
sape yang mmg kawan aku...
sori kpd yang terpakse menerima...
dan terima kasih kpd yang boleh terima...

ape masalah korang sebenarnye??
aku pun xtahu
ape korang nak dari aku sebenarnya??
aku lagi xtahu
ape aku dah buat kat korang sampai korang wat aku macam ni??
aku tahu semua salah aku

tahniah kerana telah mencapai matlamat!
tahniah kerana sanggup bertahan!
tahniah untuk segalanya!
korang memang pelakon terhebat!
korang memang terbaek!

aku doakan kebahagiaan dan kejayaan korang...
trime kaseh sebab pernah hadir dalam hidup aku...
trime kaseh sebab jadi kawan aku walaupun terpakse...
aku xkan lupekan korang...
aku akan cube lupekan ape yang korang buat kat aku...
tapi aku xkan boleh trime korang lagi...
sebab korang pun xley trime aku....

*kpd kawan2...maafkan aku...aku xde ape2 yg boleh wat korg bahagia...

3 comments:

istadartiah shamsudin said...

err ape kes nih??
jgn la sedih2 okie....
im always here for u :D

jannah.ayub said...

thnks is...thnk 4 being with me n be my friend...love u....

Farisya said...

jNNh...npe sayang??