Monday, August 15, 2011

rahsia TANDATANGAN

korang mesti ade t/tangan @signature kan??
kalau xde tu tipu sangat la kan..
tambah2 ARTIS-artis blogger macam korang ni kan..mesti bile jumpe peminat
mesti na bagi autograph..kan.kan ??

hari ini aku bace surat khabar yang cerita pasal tandatangan ni.
dan ada beberapa tandatangan TOKOH dunia yang dikemukakan.

*ini ramalan sahaja.tiada kena mengena antara hidup dan mati :)

jom usha jom !

satu garisan di bawah :


seorang yang sangat yakin dan mempunyai personaliti yang hebat tetapi agak mementingkan diri sendiri.

satu titik di bawah :
seorang yang simple dan tenang tetapi senang hilang kepercayaan apabila dikhianati.

dua titik di bawah :
seorang yang romantik tetapi mudah bertukar pasangan serta lebih memilih kecantikan dan mudah menarik perhatian orang lain.

tanpa garisan dan titik dibawah :
*ini William Shakespeare punye t/tangan. menurut fakta. t/tangan dia plg mahal.
*adolf hitler.nak letak dekat yang tiada kaitan ngan nama pun boleh kot.


seorang yang seronok dengan kehidupan dengan cara tersendiri tetapi kurang memberi perhatian kepada orang lain.

tiada kaitan dengan nama :
*ni t/tangan Tun Dr Mahathir.xde kaitan ngan nama ke??aku main letak je. tapi nampak macam huruf M kan??
*Osama bin Laden
*George Bush



seorang yang sentiasa berusaha kelihatan bijak dan yakin dengan kebolehan diri sendiri tetapi suka berselindung dan tidak suka mengambil pandangan orang lain.

berkaitan ejaan nama tapi sukar dibaca :
*t/tangan Obama.bagi orang yang xkenal dia susah la kot nak baca sebab nampak huruf B ngan O je.


seorang yang kreatif dan cerdik tapi malas befikir panjang serta mudah menukar pandangan atau idea.

huruf tidak bersambung :
seorang yang suka berfikir, sangat mengambil berat, tidak pentingkan diri, sanggup berkorban untuk orang lain tetapi cepat mengalah dan mudah serik.

mengikut ejaan nama dengan huruf yang jelas :

*t/tangan Bill gates.jelas la jgk kot*


seorang yang baik hati, boleh sesuaikan diri dengan sesiapa dalam apa jua keaadaan atau urusan, tegas dengan pendapat sendiri dan ada semangat yang tinggi.

*sumber : utusan Malaysia, ahad, 14/8/2011

*NOTAKAKI : contoh t/tangan yang lain tu aku xdapat cari la.. :)

18 comments:

Muhd Fadil said...

tiada kaitan dengan nama itu saya. hehehehe

jannah.ayub said...

wah ! :)

teciq said...

t/tgn kategori mane ek....
rasenya tang tnpe garis n titik kot..huhu.. ^^

1 Malaysia - 1 Klik, 1 Direktori, 1 Komuniti said...

dulu penah sain jawi. da lama x buat.

jannah.ayub said...

@teciq : ouh..klau xde tu plh jela yg xde garis n xde titik..heheh

@1 Malaysia : buat la blk..unik :)

nana said...

nana nyer tanda tgn sgt simple!! :) senang dtiru T_T

jannah.ayub said...

@nana : tukar lah..bagi susah2 sikit..hehe

nurani said...

tiade kaitn ngn name sye..heeee...:)

Elie Lily said...

Elie yg ada garisan di bawah tu! :)

jannah.ayub said...

@nurani : wah..mcm TUN DR Mahathir :)

@elie : wah.hebat :)

Muhammad Burn said...

dr fdzllh kmsh kata, tandatangan yang boleh dibaca adalah tandatangan pemimpin. cth ghandi.

Cik Domo said...

<-- xdpt kenal pasti tandatangan sendiri plak..hahahah XD

jannah.ayub said...

@muhammad burn : ouh yke..oke

@cik domo : ade t/tgn ke tak ni..kreatif sgt la tu smpy xbole idntify..hehe

kaizen said...

aku rase aku nyer xde dlm list kot.. hehehe

jannah.ayub said...

@kaizen : xde dlm list?? wah..mcm mne la rpenyee..

sophie said...

assalamualaikum....

hai kak...nice entry..
saye rase tandatangan saye x der dlm list tuh...huhuhu cemana tu

ps: my blog http://artwithazrasophie.blogspot.com

syazu said...

unik gile signature dorg..nak cepat mesty cincai2 je..hehe

jannah.ayub said...

@sofie : ouh xde jgk?? nt kne wt kjian lg n tmbh cork t/tgn lg nih..hehe

@syazu : thu xpe..:)