Tuesday, April 17, 2012

Kalau Kawan: TEGUR !

mugkin sering aku xpeduli
mungkin sering aku melukai
mungkin sering aku marahi.

pada mereka...

jadi.
itu punca aku xdipeduli
xdifahami.

ya ! aku perlu sedar.perlu berubah.
tapi jika aku salah.jika aku lampaui batas. 
kenapa diamkan.
ITU BUKAN KAWAN.

maaf jika aku lancang menegur.menegah.
aku juga banyak salah.
tegur aku.marah aku kalau perlu.
jangan biar aku terus salah.
kalau kawan.tegur.
kalau mahu aku hancur.persetan semua yang aku lakukan.

tolong faham aku.
ya susah ! 
aku juga cuba faham kalian.
memang susah !
tapi aku cuba.
bukan aku menuding kata hanya aku yang mencuba.
tapi aku ada rasa.rasa yang kau xfahami aku.

yang aku lihat kini cuma satu.
persahabatan ini nilainya masih kurang.
yang ada mungkin banyak ketawa.
tapi selami jiwa itu tidak lagi jumpa.



No comments: